Seo statisztika

2021-10-08

2021. július, augusztus, szeptember

Látogatók áttekintése

A legtöbb legtöbb látogató organikus csatornán érkezett az oldalra, a vizsgált időszak 2. felében nem történt változás a mennyiséget illetően. Az organikus csatornának részét képezi a hírlevél kiküldésből érkező látogatók száma, ezért jelez magas a visszafordulási arányt ehhez a csatornához. (80%) Az oldalon eltöltött átlagos időtartam továbbra is 1 perc felett van.

Az organikus csatornát követi a direkt, majd a referal, Facebook és fizetett hirdetések.

Összes látogató

 

Kulcsszavak összehasonlítása

Az aszfaltozás árak kifejezés 4.1-ről 4.7-re került. Kevesebb volt a megjelenítése és a kattintásszám is. A "sima" aszfaltozás kulcsszó viszont javított, 5.5-ről 5.0-ra jött fel. Ennek is csökkent valamelyest a megjelenítése, de több kattintást kapott. Az udvar aszfaltozás árak 5.7-ről 5.9-re került, a mart aszfalt ár 4.3-ról 3.1-re jött fel, az öntött aszfalt ár 3.0-ról 3.5-re került.

Új kulcsszóként megjelent az aszfaltozás m2 ár, mely az 1.9. helyen van.

Az aszfaltozas kulcsszó 3.7-ről 3.6-ra került, a meleg aszfaltozás maradt az első helyen, az útépítés árak 2.6-ról 2.4-re jött fel, a kocsibeálló aszfaltozás ár 5.6-ról 5.7-re került, az aszfaltozás ára 2.1-ről 2.4-re került. Az aszfaltozás budapest 8.4-ről 5.1-re jött fel, az aszfaltozás pest megye 2.7-ről 4.8-ra került.

A térkvövezés kifejezés maradt a 14. helyen. A kátyúzás feljött a 9.8. helyre.

Kulcsszavak összehasonlítása


A kulcsszavak helyzetét befolyásolják a fizetett hirdetések. Mivel a vizsgált időszak 2. felében nem nagyon mentek hirdetések, ettől egyes kulcsszavak hátrébb kerülhettek.