Seo statisztika
2022-01-11
2021. október, november december
Látogatók áttekintése
A vizsgált időszakban a legtöbben organikus csatornán érkeztek, ugyanakkor a 2. felében közel 30%-kal csökkent ez az érték. A visszafordulási arányt továbbra is elég magasra teszi. Emiatt a munkamenet átlagos hossza is lecsökkent 1 perc alá.
Az organikus csatornát követik a fizetett hirdetések, a direkt csatorna, referral, display, majd az Fb.
Kulcsszavak összehasonlítása
Aszfalt kulcsszavak
Összességében csökkentek az oldalmegjelenítések a vizsgált időszak elő feléhez képest, viszont az átkattintási arányok nőttek.
Az aszfaltozás árak 4.2-ről 4.0-ra jött fel, az aszfaltozás 6.0-ró 6.6.-ra került, az útépítés árak 2.4-ről 2.2-re jött fel, az aszfaltozás árak 2021 4.0-ről 3.3-ra jött fel, az aszfalt ár 4.5-ről 3.9-re jött fel, az aszfaltozás ár maradt a 3.5., helyen, az udvar aszfaltozás árak szintén maradt az 5.6. helyen. Az aszfaltozas arak (ékezetek nélkül) 5.2-ről 3.4-re jött fel, az aszfaltozás budapest 3.5-ről feljött a 2.7. helyre, az aszfaltmarás ár maradt az első hely körül, mart aszfaltozás 4.7-ről 3.7-re jött fel. Az aszfaltozás pest megye 6.7-ről 8.0-ra került.
Térkövezés
Ezzel a kulcsszóval viszonylag kevesen jöttek az oldalra.
A komplett térkövezés ár 2021 a 20. helyről feljött a 18.-ra, a térkövezés a 14.-ről a 16. helyre került, a térkövezés budapest a 26. helyről a 23.-ra került.
Az árakat mindenhol átírtam 2021-ről 2022-re!